Дім виробляє тільки елітні вироби. Тому біжутерії Tiffany & Co не існує. Технологія «Тіффані» відома і популярна у всьому світі. Прикраси цієї марки є елітними зразками неповторного стилю і досконалого смаку. За традицією, яка склалася більш, ніж століття тому, кожен виріб запаковують в голубу коробочку з білою атласною стрічкою.
Назад в історію
Все розпочалося в 1837 році, коли Чарльз Льюіз Тіффані і його партнер Джон Б. Янг відкрили торговий центр подарунків та канцелярських товарів Tiffany & Young в Нью-Йорку.
Через деякий час після відкриття, був вибраний голубий колір, який використовує у своїй роботі компанія. Він стає символом якості та фірмовим кольором.
В 1845 році був розроблений перший каталог компанії.
Поступово Тіффані стає першою американською компанією, що використовує срібло 925 проби, яке потім стане стандартом срібла в США.
1853 рік ввійшов в історію через перейменування компанії . Її нова назва Tiffany & Co. В цьому році також був встановлений годинник над входом в магазин, який після цього встановлюють над усіма магазинами цієї марки в світі.
В 1867 році відбулася паризька виставка Universelle, на якій компанія здобула перемогу за найкращу якість срібних виробів.
Чарльза Льюіза Тіффані називають «королем діамантів».
З 1902 року в компанії батька починає працювати і син Луіз Комфорт Тіффані. Він засновує новий відділ авторських прикрас і їх покриття. Крім того, після навчання у Європі, у сина виявився талант до створення вітражів. Випадково він робить свій перший світильник, який стає маленьким шедевром.
Стандарт чистоти платини від Тіффані стає в 1926 році офіційним державним стандартом в США.
В 2003-му світу представлена нова колекція обручок і весільних наборів з діамантами.
Цей бренд від початку своєї історії продавав смак. Тільки у Тіффані можна було купити найкращі у світі коштовності. Тільки він пропонував свій неповторний стиль годинників, посуду, світильників. В фірмовому магазині на 5-ій авеню купували подарунки для англійської королеви і останнього російського царя. Стиль цієї марки до цих пір залишається еталоном елегантності, а ювелірні прикраси – синонімом багатства та розкоші.
Мар'яна Магац
Відгуки: 0 | |