Все почалося ще в далекому 1990 році, коли
Оксана Муха разом зі своїм чоловіком відкрила салон-прокат весільних суконь у Львові. В цей час знайти гарну весільну сукню було практично неможливо, тому салон користувався популярністю. Сукні привозили з-за кордону, шукали де могли.
Своє власне виробництво компанія започаткувала в 1994 році. І довгих чотири роки працювала на створення власного іміджу та марки. Завдяки праці та зусиллям в 1998 році виходить на весільний ринок у Москві. Пізніше були ринки Санкт-Петербургу та інших міст Росії. Сьогодні є близько п’ятдесяти представництв суконь Оксани Мухи в цій країні.
З 2004 року компанія починає підкорювати весільні ринки інших країн: Німеччини, Республіки Молдови, Латвії, Литви, Польщі, Білорусії, Італії, Казахстану, Південної Африканської Республіки. Продаж весільних суконь розпочинається і в США.
2008 рік приносить довгоочікувану нагороду Гран-Прі на виставці «Zloty Wieszak» в Польщі за оригінальну творчість і сприяння в просуванні національних традицій на світовій арені.
В 2009 році бренд бере участь в еклюзивному показі весільних суконь «Carrousel de Louvre» в Парижі. Участь в цьому показі стала найбільшим досягненням для українського ринку моди. Адже із 150 європейських брендів весільного та вечірнього одягу Oksana Mukha була єдиною слов’янською компанією, яка знайшла собі місце серед 35 учасників, запрошених для показу.
Чим же завойовують серця дівчат сукні цього дизайнера? Головними ізюминками колекцій є стиль, ніжність та сексуальність моделей. Їхній дизайн неповторний. Він насамперед містить елегантність та вишуканість, строгість та розкіш, - і все це в поєднанні з оригінальним та неповторним декором суконь вручну складними візерунками з бісеру, кристалами Swarovski, італійським склом і японським склярусом.
Корсети неймовірно складні та різні за пошиттям, прикрашені квітами, штучними перлинками, чудово моделюють фігуру та підкреслюють красу жіночих ліній. Сукні бувають з пишними спідницями та простими силуетами, що виявляють справжню благородність нареченої. Як стверджує сама дизайнер, тканину та мереживо для них закуповують у європейських виробників.
80% виробів цього бренду – сукні pret-a-porte, 19% - privee ( таких суконь шиють близько 10-15 штук ) і 1% - haute couture. Така політика компанії дає змогу одягнути весільну сукню від Oksana Mukha не тільки відомим зіркам та багатим нареченим, а ще й звичайним дівчатам в багатьох країнах.
З кожним роком компанія підкорює щоразу нові ринки в різних країнах. В 2009 році це був ринок Естонії та Узбекистану. Був відкритий новий бутік у Франції.
30 жовтня дизайнер представила колекцію 2010 року весільних і вечірніх суконь в історичному Будинку Вчених у Львові. Нова колекція складається зі 130 суконь: 80-ти весільних та 50-ти вечірніх.